اسلایدر

نظرات

تیموری مدیر وب ناین کلاس
تیموری مدیر وب ناین کلاس در تاریخ 1394/10/13/7 و 15:34 گفته :

تیموری هستم برای نویسندگی اومدم
ببخشین ساخت بنر رایگانه؟
پاسخ: سلام بر شما با ارسال حداقل 7پست برای شما بنر رایگان میسازیم با ازسال 5 پست لوگو واگر نویسنده ثابت باشید هر دو را با یک قالب اختصاصی برای شما میسازیم... لطفا نام کازبری و رمز عبور خود را برای ارسال کنید...
پاسخ:

سحربانو
سحربانو در تاریخ 1393/10/9/2 و 15:44 گفته :
سلام علیرضا محمدی(مدیر وب)
خوبی؟
منو یادته؟
قبلا توی چت لوکس بلاگ صحبت کرده بودیم
چند روزه مشغول جمع آوری بهترین وبلاگهای لوکس بلاگ هستم از تو هم دعوت می کنم با تبادل لینک عضو گروه ما بشی..

علیرضا محمدی(مدیر وب) بهم سر بزن منتظرتم
نازی
نازی در تاریخ 1393/10/6/6 و 11:46 گفته :
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی علیرضا محمدی(مدیر وب) ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
نازی
نازی در تاریخ 1393/10/4/4 و 13:43 گفته :
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی علیرضا محمدی(مدیر وب) ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
پاسخ: عزیزم شما چند بار شما من لیک کنم
نازی
نازی در تاریخ 1393/10/3/3 و 14:01 گفته :
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی علیرضا محمدی(مدیر وب) ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
نازی
نازی در تاریخ 1393/9/29/6 و 16:00 گفته :
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی علیرضا محمدی(مدیر وب) ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............
بهار
بهار در تاریخ 1393/9/25/2 و 18:06 گفته :
وبلاگت فوق العادست علیرضا محمدی(مدیر وب) واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن
بهار
بهار در تاریخ 1393/9/23/7 و 12:47 گفته :
وبلاگت فوق العادست علیرضا محمدی(مدیر وب) واقعا لذت بردم ، ولی حیف بازدیدت کمه ، چرا با سایت های بزرگ تبادل لینک نمی کنی تا بازدیدت بالا بره ؟ یه سری به این سایت که واست گذاشتم بزن و باهاش تبادل لینک کن . بازدیدت رو از این رو به اون رو می کنه .... فقط یه بار امتحان کن
مهرنوش
مهرنوش در تاریخ 1393/9/20/4 و 12:22 گفته :
علیرضا محمدی(مدیر وب) اسم شماست؟

خخخخخخخ

علیرضا محمدی(مدیر وب) پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!
مهرنوش
مهرنوش در تاریخ 1393/9/19/3 و 16:10 گفته :
اسم شماست؟

خخخخخخخ

پیشنهاد می کنم واسه افزایش بازدیدت با هم تبادل لینک کنیم. منتظرتم !!!
برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: